mandag den 16. juni 2008

Monday monday...

Solen skinner, pollentallet er så godt som nulstillet.... en tur i haven vil gøre godt. Men det er også den tid på måneden, hvor jeg bare har allermest lyst til at vegetere under et lunt tæppe.

Der er jo også lige det faktum, at posten forhåbentlig kommer forbi senere med lidt godtere til min lille øreringeproduktion...

Dagen er jo egentlig også bare min i dag, butikken holder lukket, Stationsforstanderen er sendt i skole... og dagen skal vel bare gå stille og roligt, skridt for skridt.... Første skridt er nu, at den bærbare og jeg sniger os ovenpå til en endnu varm dyne for at se det sidste afsnit af Frilandshaven....

Vi ses!

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Lyder som en dejlig dag i dit eget tempo :-)
PS; jeg elsker at se Frilandshaven :-)

Annie Fryd sagde ...

Sådanne dage er guld værd... Jeg elsker også Frilandshaven, men må se den på nettet, da vi kun har få TV kanaler her i huset, og desværre ikke DR2, hvor de gode udsendelser blir vist...

Unknown sagde ...

Øv. Vi er så heldige at kunne tage DR2. Det er nok den mest sete kanal her i huset- ja, også de der undskyld mig ; pladderkanaler, med talkshow, unge mødre, mærkelige deforme mennesker osv = reklame kanaler! Ser også ret meget svensk tv..Må lige indskyde at SÅ meget tv ser jeg dog ikke.. :-)

Madame sagde ...

Det lyder som en dejlig dag i helt dit eget tempo.
Jeg kendte ikke tv-programmet Frilandshaven, men det må jeg da finde på nettet, det lyder rigtig spændende.

Annie Fryd sagde ...

Ja een har jo fået vældig lyst til at smide en kylling i jorden efter den seneste udsendelse....