mandag den 2. juni 2008

Jeg elsker ham også fordi...


Jeg elsker ham også fordi, han udviser stor tålmodighed over for pubertetspigebarnet, når han skal køre hende til bussen om morgenen, og hun igen igen må hoppe ud af bilen, for at styrte ind og hente sin glemte mobiltelefon der har forvildet sig væk under en dyne.

Jeg elsker ham også fordi, han får mig til at opdage nye sider af mig selv, som f.eks. når han flyver så højt, at jeg må klamre mig til jorden, for at vi ikke begge helt mister jordforbindelsen.

Og jeg elsker ham absolut også fordi, at der i hans ord ligger en magisk magt, og med få ord kan han føre mig derhen, hvor jeg tør slippe kontrollen.


4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Og du ser det. Du ser det. Det kan jeg elske dig for. Du rummer livet, Annie!

Annie Fryd sagde ...

Tak Anja.... Jeg ser, jooo, ofte stærkt...men jeg har også tider hvor synet sløres af uvæsentligheder...

Varmt knus til dig!

Anonym sagde ...

Tak for indlæg... Det er kærlighed. Igen tak ... ;-)

Anonym sagde ...

Annie - har vi ikke alle;-)
Der er meget arbejde i et forhold - jeg har ikke selv været parat so far. Det kommer;-)