tirsdag den 17. juni 2008

Jeg er stolt...


Jeg er stolt. I går var min ældste datter oppe og forsvare sin sidste opgave for 1. år og bestod. Det er ikke kun derfor jeg er stolt af hende, jeg er stolt, fordi hun kæmper så bravt for den udddannelse, hun altid har drømt om.

Hun bor i KBH og tager flere gange om ugen toget frem og tilbage mellem KBH og Kolding, hvor hun går på designskole. Men hun VIL den uddannelse, hun brænder for at skabe med sine hænder, og moren synes jo hun er rigtig dygtig! Og hun holder ud, selvom togkortet er hamrende dyrt, turen er lang og hun samtidig ved siden af passer sit arbejde hos Samsøe & Samsøe. YOU GO GIRL!!!!

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg forstår din stolthed. Mennsker, der kæmper for det de vil, kan man kun ha respekt for.
Tillykke med hende :-)

Madame sagde ...

Det er sørme flot! Det er så dejligt, når vi kan være stolte af vores børn og støtte dem i deres valg.
Tillykke med hendes fine opgave og 'beståelsen' :-)

Helle K. sagde ...

Det er flot, at hun yder sådan en indsats for det hun brænder for. :)
Selvfølgelig er du stolt af hende - med god grund. :)

Helle K. sagde ...

- jeg glemte at sige tillykke med at hun bestod. :)

Unknown sagde ...

Dejligt når de VIL - ligegyldigt hvad. Stort tillykke.