fredag den 13. juni 2008

Fredagssummeri...

Uhmmm...livet ter sig fra een af de rigtig gode sider i dag. Vi kærestesummede i aftes og vi summede i morges... og resten af huset summer også.... såen af hygge altså!

Jeg har bundet runer i dag og jeg har "ristet" runer på sten med kobber og gyldengrøn. Jeg har modelleret og ciselleret, jeg har skabt... og det er altid magisk! Min "Håndgjort Fryd" produktion tager form, og I skal nok få mere at se snart....

Pubertetspigebarnet er ved bedring, så meget at hende og bedsteveninden har smurt tykke lag fundation og pudder på kinderne, hvid pulvermagi på øjnene...og vi har spist og hygget ved aftenbordet. Vi spiste "nippe-mad" med fingrene, det er et hit her i huset... marinerede peberfrugtstrimler, små røget skinkeruller med hvidløgsost, Katrine og Alfreds kryddertomater, pestoflutes, tuc-kiks og andre nydelser... Vi grinede og der var rum for lumre vittigheder a la "Who the fuck is BOB?"

Nu sidder vi og hygger med hver vores tastetur, rødvinen er tom, så vi er hoppet på champagnevognen. Vi drikker J. Marquette fra Champagne og blir næsten sprudlende... Heldigvis har vi indtil nu haft gode leveranceforbindelser direkte fra producenten. Man blir næsten afhængig!

Tim Buckley har sunget for os, det samme har Tom Waits.... Nu venter jeg spændt på hvad stationsforstanderne næste gang lægger på afspilleren.....

Det blev.......... SIGUR ROS... de skaber cirkler med deres musik, smukke cirkler!!!!!!!!

Hva laver du sådan en fredag sen aften?

3 kommentarer:

Madame sagde ...

Hvor lyder det bare hyggeligt, Annie! Tænk stadig at have en datter boende hjemme.
Joe, du spørger, hvad vi andre laver sådan en fredag aften - jeg var i Tivoli med 7 andre bloggere, og det var helt forrygende. Bagefter skrev jeg lidt om mine oplevelser til bloggen, og så var jeg brugt op.

Ha' en dejlig lørdag :-)

Anonym sagde ...

Åh, Annie - det hele lyder så fantastisk. Kærestesummeri... Uhm. Og dejligt at høre at datteren er i bedring. Og alle dine kreative præstatationer. Glæder mig til at se dem - snart!

Hvad jeg lavde i går aftes - jeg var sengeliggende (surt), men sådan er det så.

Kærlig hilsen herfra ;-)

Anonym sagde ...

Sigur Ros er fantastisk musik;-)