onsdag den 26. november 2008

Yulehjerter...




Lidt fletterier som lovet....

9 kommentarer:

Helle Koed sagde ...

Hvor er de fine... :)
Jeg har fået kasserne frem, og fra i dag pynter vi op! :) Jeg tror ikke vi når det i weekenden hvor vi ellers ville have det gjort. Så nu hygger jeg mig med det... :)

Annie Fryd sagde ...

Tak Helle... Jeg forestiller mig at du har en masse smukt hjemmelavet julepynt. Viser du billeder når pynten er oppe?

Jeg glæder mig også helt til at skulle ha kasser frem fra gemmerne. Måske det alligevel blir før fredag, for der kommer bonusungerne, og jeg vil gerne overraske dem med nissestuen og nisserne på loftet...

Unknown sagde ...

Dine Yulehjerter er for seje :-)
Tak !

Unknown sagde ...

Hvor er de smukke - lige mig.

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Hej Annie !

hvor er de flotte og særligt med nodepapiret...holder mest af solhjulet..men jeg har også noget med cirkler....det kan være jeg hugger lidt af dine idéer ?

Annie Fryd sagde ...

Miri... det var så lidt :0)

Sister Bonde... jeg holder af det enkel og lidt nedtonede... hvis man kan sige at nodepapir er nedtonet ;0)

Anita...Jul er hjul og cirkler der går igen og igen... Du "hugger" alt det du lyster :0)Jeg har selv fået dem fra en asatrofælle!

Madame sagde ...

Hvor er de smukke, Annie, skønne farver og dejligt symbol :o)

Annie Fryd sagde ...

Tak Madame :0)

L sagde ...

Hvor er de skønne!!!
Tak for du tog et billede :-)