søndag den 18. januar 2009

Længsel...

Myggedans i den lave aftensol

10 kommentarer:

Madame sagde ...

Ja, myg kom bare an :o)
Det er et dejligt billede, jeg glemmer næsten, at det både var gråt og vådt og koldt her til morgen ...

Unknown sagde ...

Jeg savner sådan den sol og varme, som dit billede er fyldt af. Men godt at man har sin fantasi og kan drømme sig hen til det.

Annie Fryd sagde ...

Ja selv myggene er velkomne :0)Billedet er taget i ét af havens lange kig, hvor aftensolen altid danser.

Rikke... Velkommen til :0) Ja lidt drømmeri og erindring kan bringe os tilbage til varmere tider. Godt vi ved at de kommer igen....og igen... år efter år!

L sagde ...

Ahhhhh, ja. Dér er jeg også. Selvom jeg er mørkemenneske og holder af mørket, såeh... længes jeg også.:-)
Meget smukt og sanseligt billede :-)

Lizelotte sagde ...

Suk .... sommer........

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

hej Annie !

åh ja sommer og lange aftener i haven og mæt af solens stråler...ja man kunne gå hen og blive helt poetisk bare ved tanken...

Unknown sagde ...

Åh ja, selv myg kan man længes efter :-)
Det er også denne grå vinter ! Bare vi dog havde noget sne og sol :-)

Annie Fryd sagde ...

Mon vi kan fremme vårens komme, hvis vi alle ønsker det nok? Nahhh... vi er nok nødt til udholde det grå en tid endnu. Men jeg kan mærke behovet for at gå barfodet og begrave fingrene i jorden, trænger sig på.

Anonym sagde ...

Jeg ved ikke lige om det er myg jeg længes efter! Men lyset, duftene og stemningen på en sommeraften. Oh, jo forår kom an....

frk rips sagde ...

Dejligt stemningsfuldt billede ;)