lørdag den 10. januar 2009

Brunch med bobler...


I julegave fik Stationsforstanderen og jeg en Smartbox. Og nej, der er ikke tale om én eller andet smart spillekonsol, men om et gavekort til "Brunch med bobler". Med boxen medfølger en lille bog med beskrivelse af de 30 forskellige cafeer rundt i landet, som vi frit kan vælge imellem.

Nu er spørgsmålet bare om vi skal udenbys, og hvilken café der frister mest i sin beskrivelse.
Jeg tror, jeg hælder til Café Hack i Århus. Den lyder spændende, er geografisk indenfor rækkevidde og så har vi en dejlig bekendt som fornylig er blevet køkkenchef der.

5 kommentarer:

Madame sagde ...

Sikke en dejlig gave I har fået! Ja, det er blevet in med oplevelsesgaver, og det synes jeg er en rigtig god idé!
Jeg troede, at Café Hack var et radioprogram ...

Lizelotte sagde ...

Sikke en toplækker gave!! Champagnebrunch styrere...

Lizelotte sagde ...

styrere = styrer ... arggh

Annie Fryd sagde ...

Madame... Ja, en herlig forkælelsesgave er det, den skal nydes! :0)

Lizelotte... Det blir næsten ikke mere kæresteråhyggeagtigt :0) Du er undskyldt at du ikke kan styre fingrene på tasterne, det må være infektionen søde du...

Unknown sagde ...

Det var da en perfekt gave til jer to turtelduer :-)