onsdag den 17. september 2008

Et hjem med klaver...

Jeg er ved at generobre stuen, og lige nu kan det altså kun gå for langsomt. Men jeg blev bremset af et fint gammelt klaver, som spærrer for min videre færd. Og genbrugsbutikken kan først hente det i næste uge...

Klaveret kom ind i huset, fordi Stationsforstanderen altid har drømt om at lade fingrene virtuøst danse henover tangenterne. Men virkeligheden er vist, at det eneste der danser henover skrumlet, det er støvkluden som jeg svinger i dansen...

Smukt er det, det skal siges.... og dekorativt, men pokkers begrænset opbevaringsplads... og det mangler jeg! Så hvis du lige mangler et smukt gammelt Søren Jensen klaver af dansk oprindelse, så sig til....

1 kommentar:

Anonym sagde ...

O hvilken fryd at have et smuk klaver i sin stue, men vi har desværre heller ikkke plads - og kan iøvrigt heller ikke spille. Fire levende væsener på 80 kvm og der er ikke plads til så meget som en bog mere :o)
Men jeg kan godt forstå, du hellere vil have opbevaringsplads ...