lørdag den 6. december 2008

Lystig lørdag...

Der spilles julemusik og nynnes med, pigerne i huset (pubertetspigebarnet og jeg) har smukkeseret sig foran spejlet. Om lidt kører vi først over til mine forældre for at se deres nye hundehvalp, og hente min mor. Derefter til Horsens banegård for at samle min niece op, før vi sætter kursen mod Kolding. Vi skal nemlig allesammen til julemarked på Designskolen, hvor Mathilde udstiller og sælger sine ting. Jeg glæder mig meget til at se skolen og opleve det miljø hun dagligt færdes i, og hun glæder sig til at vise frem.

Nu vil jeg pakke kameraet.... vi ses senere :0)

3 kommentarer:

Madame sagde ...

Tager du nogle billeder, Annie? Vi herude vil meget gerne være med i din oplevelse, det lyder rigtig spændende ..

Og giv lige hundehvalpen et klap fra mig :-)

Elin sagde ...

wow, det lyder bare . . .

Ja, Designskolen . .

Der gik jeg fra 1974 til 1977, da hed den Kolding Kunsthåndværkerskole.
Siden har jeg fulgt mange nye, unge talenter til optagelsesprøven, via mit arbejde som billedkunstlærer!

Fint med et lille flash back, og held og lykke med datteren!

Annie Fryd sagde ...

Madame.. jeg fik taget en del billeder. Skal nok vise både Mathilde og skolen frem i morgen.

Hvalpen fik så mange kærlige klap den turde nærme sig, det er stadig en lille bangebuks med halen viftende mellem benene...

Elin... Mon skolen også lå der i 70´erne hvor den gør nu, den så temmelig ny ud? Vidste slet ikke at du var billedkunstlærer :0) Spændende var det at se den kreative verden indefra...