torsdag den 3. april 2008

..........................

Måske jeg bare ikke taler samme sprog som de fleste...Eller måske verden bare ser anderledes ud herfra hvor jeg nogen gange står. Der er dage, hvor jeg bilder mig ind at kunne høre ordene, men budskabet forstår jeg simpelthen ikke. Ordene blir sagt med en indforståethed og jeg orker kun at nikke som om jeg forstår, som om jeg er enig.... Jeg tror egentlig ikke, jeg er hverken dum eller fatsvag eller mangler evnen til empati. Jeg tror bare, at jeg nogen gange har ganske anderledes sko på end alle andre.... eller også er det bare fordi, jeg er nærmere nærheden, når jeg er barfodet... Og vinterstøvler er tyktforede....

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Er det egentlig ikke sådan at vi alle har vores 'eget' sprog - og det vi skal er at forsøge at finde rum hvor vi finder noget genkendelighed? Og kan man slet ikke det, er der slet ikke det ekko du efterlyser, så vender man sig og går den anden vej?

Er du forresten tilmeldt blogbot.dk?

Anonym sagde ...

Korrektion. Mener mere 'genlyd' end jeg mener ekko.

Unknown sagde ...

Har det på samme måde, du er ikke alene.